با توجه به اینکه در سنوات گذشته، پس از تخریب رفیوژ اقدام به آسفالت نموده اند که با توجه به اینکه خاک رسی در زیرسازی وجود داشته است پس از رسیدن رطوبت زیاد؛ خاک متورم گردید و به یک نقطه حادثه خیز تبدیل گردید.
لذا سازمان عمران و بازآفرینی جهت بهسازی معبر نسبت برداشت خاک رسی به عمق حدود ۱.۵ متر و جایگزین آن با خاک دشته دانه مناسب اقدام نمود که بعد از عملیات زیرسازی و تراکم لازم اقدام به آسفالت در حدود ۲۵۰ تن نمود. ارزش ریالی این پروژه که در ۴۸ ساعت انجام پذیرفت در حدود ۴ میلیارد ریال می باشد.